2010年9月11日 星期六

背肌

記得以前都有trainer講過..唔駛要練得個胸太跨..凈係練大個胸而忽略了其他部位..出嚟嘅效果都係唔balance唔靚..男仔其實練到背脊夠厚兼且彎彎哋修落去就最靚..我都同意喱一點..所以最初鬍鬚教練問我想有乜健身目標..我即時話俾佢知..我最想練背同埋練線條..最初由於我太瘦而且控制唔到背肌..所以鬍鬚教練要我另外去拉筋..增個肌肉柔軟道.. 今日玩喱部機..都多得另一位四眼教練提點同示範(不過..佢其實都係想sell我買教練堂)..發力向後拉之前先要預備 : 要先夾實背脊 (但千祈唔好縮膊)..令背肌雞翼位夾起然後就向後拉手柄..要feel到D力响背上..如果掌握得好..會feel到背肌受力同興興地..甚至背部會開始出汗.. 如果唔先夾實背肌..單單廷胸向後拉..大部份嘅力就會卸咗落相臂..背肌就唔夠刺激..試咗幾次後開始feel到有D效..所以都多謝四眼教練嘅貼士..
另一個方法..就是坐在bench上面..向前"嗚"低身直至背部跟地面成水平..雙手各握一個10-15kg嘅dumbbell..雙手捶直..然後徐徐遞起..將背肌夾實..再將雙手放下..來回時留意節奏不要太急..切勿縮起膊頭借力..或盲目咁用前臂借力將dumbbell就咁fing上fing落..要感受到背肌受到適度刺激至得..
此外..push-up其實都是一個同時可以練胸肌..背肌及手臂運動..最重要係..就算响屋企做都得..
(網上圖片) 走嘅時候又咁啱撞到個舊同事嚟到..佢就唔做gym住叫咗我一齊去食飯..哩餐仲係佢請..真係開心..喺度要再多謝佢..

沒有留言:

張貼留言