2011年4月18日 星期一

DEADLINE

剛巧昨日心理學課題講及老年痴呆症,患者最終都因腦細胞退化而最終失去所有記憶,就好似靈魂離開了,剩下的衹有軀殼。聽到這裡,心頭感到唏噓同時,同時亦感到人生幻變無常,好應該趁自己有能力嘅時候,活得有意義,才不枉此生。 今日亦從雜誌訪問看到一句說話..「冇嘢係攪唔掂嘅,衹要肯去諗計就可以。」好似係一句好簡單好合理嘅說話,但都有種當頭棒喝嘅覺悟。 喱幾年總有一種好似已經去到盡嘅感覺,心態上都有種攰,亦唔肯定係唔係仲需要D乜嘢突破。回想今天,回想以往,回想自己嘅崗位同人生態度,其實係好應該再積極樂觀多D。而最近工作上嘅衝擊,亦正給予我另一種體會,事情如果做得唔好,以往我會好怪自己,但今日我會諗,睇下問題响邊,下次再做好D就得。因為,每個挑戰都可以係一個好難得嘅學習機會,應該盡力把握。 人生係應該為自己,為身邊嘅人,好好嘅去發熱發亮,釋放更多正面能量。 時間亦配合得真巧合,軒仔近日新碟嘅一首DEADLINE,亦來得正合時。那段intro嘅琴聲,那種好像疲累後又重尋勁力嘅歌聲,那一種不懼怕,要尋求另一片天嘅決心,都為我帶來重新調整自己嘅推動。
"> 執起筆想寫再見 算算有哪個想見 至發覺世上還有太多可戀 這首歌應該抱怨 卻教我重頭充 了電 yeah 假使我要 更愛目前 天天當做 最終那天 天天講聽朝會變 而明晨何其遙遠 何妨當 無明天 即使間悲觀似我 世界有我也不錯 有了這覺悟還有哪些不可 想不通怎麼躍過 最諷刺憑遺囑 協助 花凋鏡破 寄語若何 光陰有盡 愛惜更多 一朝將生死看破 原來能重頭來過 仍然有 何其多 I wanna change (Why not) I need a break (Why not) I wanna feel love (You are what you are Wo~ Wo~) I wanna dance (Why not) I wanna sing (Why not) I want to be loved (Wo~ Wo~) I wanna fly (Why not) I wanna dive (Why not) I wanna feel life (You are what you are Wo~ Wo~) I wanna smile (Why not) I wanna cry (Why not) I’m staying alive (Wo~ Wo~) I’ll beat the deadline (Wo~ Wo~)

沒有留言:

張貼留言