2011年7月10日 星期日

Vintage Lamusic 2011

從沒有想過會去聽阿Lam演唱會..他唱歌好聽..但不是我的favorite..直至早一排..無意中响一個梅迷blog中..睇到網主post咗一條短片..應該係好多年前..梅姐同阿Lam合唱的一part medley..這一個夜+七月初七+最愛是誰..聽完又聽..先領略到何為百聽不厭..而剛巧個friend都有興趣..才有衝動去買票.. 整個演唱會好舒服..無壓力..點解? 我諗因為阿Lam 啲歌..求其係咁挑幾首都係經典..三人行係佢同劉天蘭+一個"細路女"合唱..咁多年之後.."細路女"當然已經唔再細..個場面都幾touching.. 唱「追憶」之時..可能由於被歌詞感動..幾次都入唔到key..喱首講父子嘅歌..都算係side-track嘅經典.. 阿Lam嘅現場表現亦算係咁..交足功課之餘..亦係狀態之中..而成個show我另外鍾意..就係隊band嘅表現..一段一段嘅guitar sound / keyboard..伴隨著一個一個音符..好正.. 千億個夜晚..在水中央..一個人..我要走天涯..誰能明白我..每一個晚上..男兒當自強..最愛是誰(相信梅姐都好like哩首歌).. 等咗成晚..好在佢都有唱「這一個夜」..不過應該係配合新碟重新arrange..

沒有留言:

張貼留言