2012年11月30日 星期五

某日下午飲茶之後,我們到了阿秋的家中,他是我們以前的舊鄰居,多年無見之後,原來阿秋已經變了一個貓癡!上到他家中一打開門,即時見到他的一群寶貝,乖巧的企望著,像是列陣歡迎我們。一望至少有十隻八隻。那情景何其壯觀! 阿秋為我們逐一介紹他的家中成員,其中以一頭叫寶寶的貓公最為特別,牠氣派專貴,有皇者之風,原來以前曾贏過不少比賽。可惜一次視網膜發炎,令牠的視力減弱,也間接令牠的眼珠看來很特別。
其間,阿秋熟練地向其中一頭初生小貓餵奶,又給我們講解各貓兒特性,如何安排交配,如何計算臨盆日子,為貓乸接生,照顧初生又不太懂自己啜奶的貓咪。 這些年間,阿秋原來已成為一個貓王了。他的屋企,亦儼如貓之王國。
我係Mr. Cool..中文名叫阿酷。
我係淑女,唔好掂我!
仲唔校水俾我沖涼?!
你地係記者?!
做乜傢伙有幾個圈?
唔通食得嘅?摸下先!
快D影下我啦唔該,後面掛緊隊架。
要多張close up,千祈咪手震喎!
Hey! baby, 打個車輪先。
衰鬼,咁耐都唔嚟,
掛死我啦!
一袋二袋,有冇貓糧呢!?
喂!邊個叫我?
大家好,我地係Shine. 但我地一D都唔shy..

沒有留言:

張貼留言