2014年1月21日 星期二

時代曲

已經休息了一段時間..有時人生真係當一度門好似關上..又會有另一度打開..早兩年心態上好似好準備好settle..自覺去到一個階段..對人生周圍事物好似少了鬥心..而上年因著家人及健康..也經歷了一些衝擊..令本來以為可以好平靜的心..開始激起了一種積極態度..其中一個得著..是近幾個月重溫了之前鄭俊弘的訪問節目..他的一些故事..令我都有一定程度重新反省..亦令我對做人態度有了一點點正面調整..
其中較深刻有感動的訪問內容節錄: Source: https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.10151734484384620&type=1
1. 做嘢唔可以半途而癈,總有出頭天,只要堅持
2. 一定要相信自己
3. 每朝reload 番所發生過嘅事..對每一件發生嘅事grateful
4. 唔諗咁多,要好好enjoy 過程
5. 喜歡自己嘅職業, enjoy自己所做每份工作
6. 失意時莫灰心,得意時莫忘形
6. self doubt唔健康,唔好諗負能量嘅嘢
7. 盡量不要被一些壓力,負面感覺去剝削現時可以enjoy或珍惜的一切, 因為眼前一切唔知可以last幾耐,不要錯過身邊好事
8. 生命的經歷沒有終點,而且一定有起有跌,只要好好享受當中過程,it’s a process, enjoy it and love it.
曾幾何時都真係幾鍾意自己做緊嘅工作..宜家就要好好問自己點去撻番著心中那股工作熱誠和投入感..另外.."堅持"兩個字..相信係我一生都要記住同實踐嘅態度..至於點樣去放低壓力..盡情去enjoy同埋珍惜目前嘅好事..相信更加係每個人面對困難逆境時要保持嘅心理質素..
或者唔同階段..每人心中都有一首屬於自己嘅時代曲..代表咗一些夢想..一份信念..希望我可以堅持到底..

28 則留言:

  1. 有時覺得做人最怕欠缺就是心中的熱忱...對人生,工作,鬥志...統統都冷卻下來~~無時無刻都應該要撻著心裡的火焰.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係會幾可怕!希望來年來日,能夠對以上所寫有更深體驗同實踐,能踏踏實實的面對每一天

      刪除
    2. 總之一句:希望在明天,願大家都努力做好自己,認真而踏實過生活!

      刪除
    3. 共勉!希望兄你都可以隨森所欲,新一年有一番作為。

      刪除
  2. 希望新一年你可以彈出一首自己滿意又享受的時代曲!
    有空要彈埋畀我聽下喎^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你鼓勵,最緊要心中有歌!

      刪除
    2. 彈埋畀我聽好嗎??
      能夠有條link放上來聽就好嘞!!

      刪除
    3. 當年只學過皮毛,係未敢獻醜,事實上今年好想下決心再練同埋學多D音樂嘅事,這也是其中一個心願

      刪除
  3. 6 是我經常犯的錯誤, 哈哈 >:)
    大家都要好好加油啊!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望你今年唔好再犯咁多,Yes! 大家都要為自己生活加油&加多點色彩

      刪除
  4. thx for sharing your 8 principles
    相信自己真係好重要,如果對自己冇信心,好難生存下去

    回覆刪除
    回覆
    1. You are welcome. The credit goes to Fred Cheng.
      對!不亢不卑,要有自信係成功先決條件!

      刪除
  5. 曾幾何時,我都有情緒跌至谷底嘅時候,真係好絶望,好想放棄!但原來世事冇絶對,只要唔放棄,就有希望!

    回覆刪除
    回覆
    1. 每個遭遇只是過程,用心經歷,相信自己,堅持到底,這也是我開始領會到,祝一切安好!

      刪除
  6. 工作佔人生的比重甚高,若不喜歡,相信人也不會愉快。
    新一年快到,祝願新春進步,身心康泰。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀!花咁多時間喺工作上,必須搵到自己所喜歡做的事,先會做得開心,也祝你春風得意,喜樂相隨

      刪除
  7. 馬年加油啦. 身體健康就百事可為.

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks! 我也祝願你和尊夫人開開心心度新歲

      刪除
  8. 我都祝你身體健康, 事事如意, 早日找到你所需要的…

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝兄從森所慾,得森應手!大家都新年有新景象,不斷進步

      刪除
  9. 祝你龍馬精神、馬到成功、馬年快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝Joe 及家人新年進步,一馬當先,身體健康

      刪除
  10. 新年了 @ 心想事成 Vs 龍馬精神 & 順風順水吖 ~
    恭喜 ! 恭喜^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我祝Sky今年財源廣進,萬事如意,馬到功成!

      刪除
  11. 工作一定會有起落,加油!馬年順利!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks ! 我都祝你事事順景,馬年進步

      刪除
  12. 恭喜發財啊!! 祝馬年豐收, 事事順利!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 馬年更精彩,環遊世界,大開眼戒,健康開心

      刪除